miercuri, 29 aprilie 2009

Din lunga serie "Barbatii este porci!", vreau sa punctez un aspect foarte important, des intalnit in randul multor tipe/tipi la inceputul unei relatii. Nu o data am auzit tot felul de gagici cum rosteau fraze in genul : "Pai stii m-am despartit de el pentru ca voia sa facem sex iar eu nu consideram ca ...". Desi am inceput cu replica celebra, nu vreau sa combat cumva comportamentul barbatilor, dar nici nu il consider ca fiind intocmai normal. Daca ar fi sa facem o paralela intre si sa judecam in mod obiectiv ( nu consider ca exista obiectivitate in postul asta, pentru ca in fond este parerea mea, dar ... ) as zice ca pe de-o parte intradevar lumea din ziua de astazi este plina de cocalari, veniti din Italia ( trimisi acasa de criza si cutremure ), care considera ca au adunat indeajuns de multi bani incat sa isi permita sa aiba o gagica super jmekera si drept urmare, atunci cand ai banul poti cumpara cam tot ce vrei. Nu, nu este asa. Oamenii astia, in opinia mea sunt indeajunsi de inapti incat sa nu poata face o diferenta intre o tipa normala si o pitiopoanca care le este in mod cert predestinata. Si de-aici se nasc fel de fel de pareri si opinii pe care daca le-am insuma si le-am rezuma la cateva cuvinte am putea generaliza faptul ca barbatii sunt niste obsedati sexuali, dar pentru ca unele fete sunt ceva mai galante evita termeni precum cei enumerati mai sus spunand mai degarba ca nu se potriveau. In alta ordine de idei, asa cum am spus, mai sus, cine se aseamana se aduna, deci punem cocalarii si cu pitipoancele in aceasi oala si acoperim cu un capac. Bun. Acum, daca ar fi sa privim pe dos lucrurile, eu stau si ma gandesc la faptul ca unele femei numai la asta sunt bune. Si sunt unii oameni care efectiv stiu ce sa ceara de la o femeie. Pe aia ii apreciez. Si vin aici cu un exemplu. Nu de mult vorbeam cu un prieten foarte bun si mi se plangea de prietena lui. Tipul, destul de cult dar cu o doza de teribilism era oarecum amarat de faptul ca atunci cand are o problema de discutat cu prietena lui ea ii spune k vrea sa faca sex. Atunci cand el da pe Discovery, ea muta pe Acasa TV. Atunci cand el ii reproseaza ca ea a gresit, se uita chioras si la final il saruta. Acuma, intrebarea mea este: De ce sa chinui omul cu filosofii de viata, sa i-o arzi in sentimente, sa incerci sa ii spui lucruri frumoase cand efectiv persoana de langa tine nu apreciaza? In mod cert, cei doi nu sunt cel mai potrivit cuplu, dar consider ca atunci cand o fata mai primeste propuneri sau i se fac sugestii in genul asta, ar trebui sa se gandeasca inainte de toate daca problema nu e la ea. Daca nu cumva e cel mai bun lucru pe care i-l poate oferi celui de langa ea. Fireste, nu poti s-o arzi in sentimente din prima zi, prima luna si asta depinde foarte mult si de tipul respectiv. In fond il cunosti inainte sa te cb cu el nu ? Iar e la voi problema, ca in fond voi il acceptati sau il refuzati. Stiu ca n-am fost obiectiv deloc. E doar un alt punct de vedere.

10 comentarii:

  1. Buna parere legata de cocalari si pitipoance. Sunt 100% de acord si disper cand vad o pitipoance cu nasu pe sus aruncand vorbe in vant despre ceva ce habar nu are.
    Iar despre colegul tau "amarat" don't worry.. peste cativa ani o sa priveasca altfel situatia si o sa ia masurile necesare ;)

    Incearca sa renunti la afirmatii de genul:"Stiu ca n-am fost obiectiv deloc. E doar un alt punct de vedere." E clar ca e un alt pct de vedere si cu atat mai mult cat e si al tau(doar tu ai scris blogul). Cat despre daca ai fost sau nu obiectiv ramane sa stabileasca fiecare blog reader.

    RăspundețiȘtergere
  2. imi pare rau ca noi combatem fenomenul si culmea e ca el ia amploare.... ma refer la "modele" aparute pe piata (cocalari si pitzi). nu intelegi de ce baietii is lasi cateodata? de ce nu isi exprima pct de vdr? si de ce nu ii spune "bai fimeie eu conduc aicea?"... nu sustin tirania barbatului, insa fiecare trebuie sa aiba un drept la replica

    RăspundețiȘtergere
  3. depinde de varsta ... acum, probabil nu se complica si nu fac niciun compromis in sensul ca "daca vrei bine, daca nu pa" si mai tarziu considera ca "al' mai destept cedeaza". Unele femei se vad mult prea independente pentru lumea asta. Mai tarziu ajung sa schimbe ceva in sensul asta dar nu stiu daca asta le ajuta prea mult. Considera ca au nevoie de libertate. Pe unii nu-i deranjeaza daca femeia este "calul" care trage la caruta atata timp cat "hatzurile" sunt la ei.

    RăspundețiȘtergere
  4. De ce nu zicem noi, barbatii, totul pe fata?Pentru ca la voi exista mereu dar MEREU loc de interpretare, noi spunem ca sunteti frumoase voi intelegeti "asta iar vrea sex" sau "m-a inselat" sau cine stie ce mai e prin capsorul vostru.

    RăspundețiȘtergere
  5. pt Alin : Stiu cum e si nimeni nu te intelege atunci cand spui : "esti frumoasa" sau "nu te vreau". S-ar putea sa te trezesti cu un zambet prostesc de-al ei care semnifica faptul ca : "spune tu ce vrei acolo, ca tot cum vreau eu este". Usor interpetabil si chestia care ma exaspereaza e ca toate femeile gandesc foarte ciudat si nu merg pe aceasi linie. Ce inveti astazi de la o tipa, felul in care se comporta si gandeste, uita-l pentru ca la urmatoarea nu mai functioneaza acelasi calapod. Si cel mai bun exemplu il ai atunci cand vorbesti cu o prietena de-a ta foarte buna si ii spui de gagik'ta si nu iti poate explica nici macar ea ( care vorba aia e femeie ) anumite lucruri. La barbati sunt mai simple. Avem elemente cheie care se respecta in cea mai mare masura la toti: bere, fotbal, masini ...

    RăspundețiȘtergere
  6. Era un comic mexican sau spaniol imi scapan numele acum care zicea cam aceiasi chestie ca si tine.Ceva de genul ca ceea ce descoperi la o femeie nu e valabil si la urmatoarea.E ca si cum Columb a descoperit America si cand se intoarce inapoi cu restul populatiei sa o vada si ei nu gaseste nimic , ramane surprins zicand"Puteam sa jur ca era aici".Bine era vorba de "G-spot" da tot la faptul cat de diverse sunt femeile in gandire si simturi.Noi mergem pe linie dreapta , nu prea exista cale de mijloc, la femei , nu doar ca exista cale de mijloc dar exista si stanga si dreapta si un pic mai la stanga si un pic mai la dreapta sau mai aproape de mijloc sau mai stiu eu ce directie aleg .

    RăspundețiȘtergere
  7. P.S. te-ar interesa un link exchange?

    RăspundețiȘtergere
  8. Pablo Francisco? ... go on cu link-ul :P

    RăspundețiȘtergere
  9. Carlos Mencia , in sfarsit mi-am adus aminte:)) Prea tare tipu, te-am adaugat la lista de bloggeri , hope you do the same, www.roenfr.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  10. P.S. asta filmuletu cu Mencia http://www.youtube.com/watch?v=rcbchRnTTr4&feature=related de care ziceam...enjoy:D

    RăspundețiȘtergere