luni, 13 aprilie 2009

Din lunga serie "P*** are alt gust intr-un BMW?" prezentam file din viata unei adolescente in incercarea de a raspunde la intrebarea "Ce-si doresc femeile?". Raspunsul nu l-am gasit la nici una dintre cele doua intrebari enuntate mai sus, dar in schimb am aflat "Ce gandesc femeile", mai mult sau mai putin intrucat cazul este unul particular. In tineretea mea, cand mama spunea ca eram mai destept si mai cuminte am participat la un concurs de informatica. Irelevant. Cert este, ca odata ajunsi la locul faptei, Bacau, am fost cazati intr-un camin de fete. Ulterior am aflat ca am dat o categorie "aparte" de fete. Am plecat de-acolo cu o amintire placuta si cu un material didactic pretios si anume o scrisoare a unei tinere adolescente in cautarea iubirii. Sa luam aminte:

"
Bacau, 05 02 07
Draga Valentina,

Stiu ca nu ti-am scris de mult timp si vreau sa-mi cer scuze, am avut mereu intentia, dar mereu a intervenit altceva. Nu vreau sa crezi ca te-am uitat, Doamne Fereste! Doar ca ... de fapt cred ca stii despre ce vorbesc.
Vreau sa fiu scurta, sa nu te plictisesc. Eu ... sunt bine. In final, pot zice si eu asta. Am intrat in randul oamenilor normali. Scoala merge bine, se apropie bacul. M-am pus pe pregatiri, pe-nvatat ca doar tre' sa vin la capitala nu? Am terminat semestru alsta cu 9,40. Se putea si mai bine, stiu, dar totusi sunt mandra de mine.
Lasand scoala, am mai slabit putin, inca fac aerobic, dar mananc tot ce-mi pofteste inima. Mi-am reinoit garderoba cam in fiecare saptamana - stii ca sunt obsedata de haine - am inceput sa ma-imbrac tot timpul mai elegant, eu aia care nu renunta la adidasi, in fine!
Petrec mult timp cu fetele: eu, Gaby, Anca si Carmen. Cea din urma are un apartament inchiriat in Bc si de 2 luni n-am mai dat prin camin. Iesim in oras, ne distram, nu dormim, agatam baieti, ne plimbam cu masini luxoase si tot asa. La-nceput m-am intrebat daca e bine, dar vazand ca nu-mi afecteaza scoala, am zis ce naiba. Si decat sa stau si sa plang, mai bine asa!
Ceva nou! Ciprian, il tii minte pe Ciprian - Franta - BMW Seria 5 - 25 de ani, nu ? Ei, de sarbatori a venit acasa. Am petrecut sarbatorile impreuna, iar pe 5 ianuarie 2007 m-am culcat cu el. Da! Iti vine sa crezi? Viata asta mica si nebuna nu mai este virgina. Mie nici acum nu-mi vine sa cred! Dar nu regret nimic. Mai ales ca el se poarta super frumos. A spus ca ma iubea mult inainte, dar ca acum sunt lumina ochilor lui. Tare nu ? Nu ... pe 20 ianuarie a trebuit sa plece inapoi in Franta. Asta era! Trebuia sa fie la serviciu! Dar acum 3 zile m-am trezit cu el in fata blocului. A avut 3 zile libere si a venit sa ma vada. Sa cad din picioare! Mi-a adus o groaza de rahaturi: haine, dulciuri, bijuterii etc. A plecat azi dimineata ! ( acum e 23:44 ). M-am bucurat sa-l vad, dar parca nu asa mult ca atunci cand l-am vazut in decembrie. Am crezut ca faptul ca m-am culcat cu el o sa ma lege mai tare de el, dar vad ca la mine e exact invers ( si apropo a fost o singura data - nu ca nu am avut ocazia, dar nu stiu, mereu ne-am luat cu altele: ba hai acolo, ba hai la mine, ba ce frumoasa esti, ba hai sa ne uitam la film etc. ). Nu-ti zic ca ma suna non-stop! O sa-nnebunesc! Mi-e drag, nu zic nu, dar is constienta ca nu merge la distanta, is prea nebuna eu pt el ... nu stiu.
Eu ... eu deja am cunoscut altul care ma atrage super mult. Dar despre el in scrisoarea viitoare ca-n asta deja te-am uimit prea mult cred! Atat! Am vrut sa-mpartasesc chestia asta si cu tine ( si nu printr-un mesaj, ci detaliat ) pt ca esti prietena mea de suflet si te iubesc mult! Sper sa nu ma judeci!
A, ce uituca-s! Cum a fost ... Pai ... Slanic-Moldova, multa zapada, cina in 2, nu neaparat romantica. Dupa cina o bataie cu zapada si dupa intr-un apartament cu 3 camere, iar eu am umplut camera unde trebuia sa dormim cu lumanari. Eu, nu el. Eram pregatiti amandoi. Stiam ce va urma! Tare nu?
Gata! Atat! Ca pe urma chiar te plictisesc! Ti-am spus, vroiam sa impartasesc asta cu tine. Tin minte ca si tu ai fi facut la fel. Multumesc!"
-
-
Scrisoarea mai cuprinde o mica parte in care tipa intreaba chestii generale precum "Ce mai face X, Y si Z?" dar mi s-au parut irelevante. Cert este ca am ajuns la concluzia ca viata mea nu are culoare daca nu am un BMW si nu muncesc in Franta. Dar ma intreb, oare taica'su ala care sta sa plece la munca stie ce face copchila lui la Bacau? Cineva mi-a spus ca femeile au asa ceva in sange. Altcineva sa o contrazica, va rog :D.

5 comentarii:

  1. e genetic, si se manifesta diferit. intai masina, dupaia tipul, altele intai tipul dupaia vehiculul.

    "Am crezut ca faptul ca m-am culcat cu el o sa ma lege mai tare de el, dar vad ca la mine e exact invers " na'
    cultura.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu o contrazic:P. Mai exista si fete normale,nu doar materialiste imputite;)Faptu ca are unu' un BMW in garaj n-o sa il faca sa se poarte mai frumos cu mine sau sa tina la mine dupa ce si-a facut damblaua...Pentru unele[putine,ce-i drept], asta a ramas mai important.Cel putin pe mine nu ma impresioneaza cu nimic snobismul exagerat pe are il afiseaza toti neterminatii;) [P.S.: mai lasati, scumpelor, BMW-u si mai mergeti si pe jos ,ca dupa ce vi se face curu' cat o balena, scumpu vostru cocalar care *vedeti doamne* va iubeste o sa va faca vant prin geamurile stralucitoare;)]

    RăspundețiȘtergere
  3. Bai... treaba asta cu femeile si cu BMW-urile e indelung discutata si cred ca n-o sa fie epuizata niciodata. As vrea sa trimit discutia intr-o alta directie, oarecum adiacenta subiectului - "In Romania BMW-urile cresc in copaci". Nu vi se pare ?!? Frate nu mai ai loc pe strada de IMPRESII SI FIGURI. E trist cum a ajuns masina sa fie un mijloc de afirmare sociale si de expunere a "cocalarelii" care clocoteste in unii sau a impresiilor care nu-si mai au locul in altii.

    Femeile au fost si vor fi intotdeauna curve... sau ma rog, ca sa fim diplomati, "neintelese" si "confuze". Nu e nimic nou; lumea nu se va schimba. Dar avand in vedere ca evolutiile demografice arata ca nr femeilor il depaseste pe cel al barbatilor, se pare ca avem doar de castigat.

    PS: daca in celalalt post am dezbatut "Undeva in Balcani"... aici propun "Ne doare-n pula".

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim #1 : imi place de tine:))
    Anonim #2 : da' ce argument ai pt aia cu femeile e curve?:-? sunt curioasA:>

    RăspundețiȘtergere
  5. @Lira: Curve? Nu ma refer la prostituate, in nici un caz. Stii cum sunt aia care considera ca femeia trebuie pusa pe un piedesta? Ei, pe naiba! zic eu. Femeia a vrut egalitate in drepturi cu barbatul - a reusit. Dar acum, o mare parte dintre femei a ajuns sa gandeasca iar ca acum 100-150 de ani, cand se marita cu ala care avea mai mult pamant :) Concluzia? Femeile "e" curve :)

    RăspundețiȘtergere