marți, 3 februarie 2009

Toate au un inceput ... sa speram k asta n-are sfarsit


Si chiar daca n-am nici cea mai vaga idee de ce am inceput sa imi fac propriul blog ... stiam ca trebuie. Ever had that feeling ? You don't know why, but you must ... or at least you should. Si chiar daca cel mai important lucru pe care ar trebui sa-l fac, nu-i nici pe departe sa incep a scrie primul meu post, fiind ferm convins ca am un tren de prins, ca am o serie de examene pe care ar trebui sa le trec, o tema pe care s-o rezolv, o discutie care trebuie sa o port, o viata pe care ar trebui s-o traiesc ... But, after all ... life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away ... dar hai sa nu exageram, ca la urma urmei, e in firea omului e sa fii mai nepasatoar cand vine vorba de probleme strict personale, focalizandu-ne mai bine pe crearea unei vieti mai bune, strict materiala... Who knows ... maybe that's the route to happiness...

Un comentariu: