marți, 10 februarie 2009

Cum ar fi daca ... [Leapsa]

...ar trebui sa alegi o singura melodie pe care sa o asculti tot restul vietii?

Primit [leapsa] ( mi-aduce aminte de copilarie ) de la Lira. Desi recunosc ca sunt adeptul ascultatului unei melodii pana la epuizare, nu m-am gandit niciodata cum ar fi daca de maine telefonul meu mobil care printre alte lucruri indeplineste si rolul de mp3 player ar contine o singura melodie si pe aceea ar trebui sa o ascult toata viata.
Asadar, am avut de ales intre Adele Adkins - Chasing Pavements
Christophe Mae - C'est ma terre ( dar pentru ca nici macar eu nu 
inteleg o mare parte din versurii, am decis sa renunt )  ceea ce 
inseamna ca castigatoarea este Coldplay - Viva la vida.



Asadar, leapsa merge mai departe la Tudor si Oana. ( separat, nu impreuna :)) )

3 comentarii:

  1. La ultima propozitie aia din paranteza ma refeream :))

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari pentru alegerea piesei viva la vida...cat despre leapsa... cred k in ultima vreme e cel mai tare joc de pe blogspot....a devenit sport extrem...

    RăspundețiȘtergere